Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

το μυαλό μου πήγε βόλτα

     Το 2012 μπήκε με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Ένα υπέροχο βράδυ πρωτοχρονιάς και μέρες ηρεμίας και ξεγνοιασιάς. Τώρα τα πράγματα έχουν ανατραπεί λίγο εξαιτίας ενός καθαρά δικού μου λάθους, που σίγουρα με έριξε στην υπόληψη ανθρώπων που εκτιμώ, και αυτό με αγχώνει. Επίσης τα πράγματα σχετικά με αυτό το θέμα είναι ακόμη ρευστά και γενικότερα οι τελευταίες τρεις μέρες είναι άσχημες. Ας ελπίζουμε ότι από αύριο όλα θα στρώσουν. Ελπίζω να έχω πάρει το μάθημά μου και  τα ευτράπελα να λάβουν τέλος με το πέρας της σημερινής μέρας.
    Άγχος... Πολύ άγχος για πολλά θέματα. Το νιώθω στα κύτταρά μου, το ακούω στους αναστεναγμούς μου και  το βλέπω στον ύπνο μου. Καταραμένο άγχος, καταραμένε , απείθαρχε εαυτέ μου. Περίεργε, απροσανατόλιστε εαυτέ μου. Δεν ξέρω τι θα κάνω μαζί σου. Πώς είναι δυνατόν να μην έχω τον έλεγχό σου, να μην ξέρω τι ακριβώς θέλω, να μην κάνω αυτό που πρέπει, να χάνομαι?....
   Λοιπόν για την καινούργια χρονιά έχω όμορφες, μεγάλου βεληνεκούς προσδοκίες οι οποίες πιστεύω να πραγματοποιηθούν.  Είμαι διατεθειμένη να προσπαθήσω....
   Πώς είναι δυνατόν μία κοπέλα με τόσο άρτια αντίληψη των πραγμάτων, ενώ γνωρίζει τι πρέπει να κάνει να μην το εφαρμόζει, να τη νικάει η αδυναμία της?.... Άχρηστη..... έτσι νιώθω αυτή τη στιγμή... άχρηστη...............

   :p


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου