Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

freaking friday και άρωμα αποτυχίας...

  Σήμερα έμαθα πως τελείωσα την Α λυκείου με 17, 1, σύνολο 2 τετραμήνων και τελικών εξετάσεων. Επίσης για κακή μου τύχη, βγήκαν και τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Αρχαία 18, Κείμενα 20, Έκθεση 19, Ιστορία 20, Οικονομία 18, Θρησκευτικά 17, Χημεία 18, Αγγλικά-Γαλλικά 20 και... τώρα αρχίζει η ξεφτίλα, η απόλυτη κατρακύλα, οι βαθμοί της ανελέητης ανικανότητας!  Άλγεβρα 2, φυσική 4 και ... ΤΑΡΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑΝ!!!!! ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 1. ΜΟΝΑΔΑ!!!! Χριστέ μου! Δεν πίστευα στα μάτια μου όταν το είδα! Κοκομπλόκο έπαθα που λέει και η κολλητή μου! Ευτυχώς που πήγα μόνη μου στο σχολείο να πάρω τους βαθμούς για να τους χωνέψω μετά τη συγκοπή και να τους πασάρω με τρόπο στους parents. Τι τρόπο?... Με μονάδα πως να γύριζα στο σπίτι. Εκείνοι ήταν συνηθισμένοι στα 19,5 του γυμνασίου που κάτω από 17 δεν έγραφα. Για να πούμε την αλήθεια, φέτος που αποφάσισα πως θα πάω θεωρητική τα έχεσα τα μαθηματικά, ήταν και δύσκολα, ήταν και ανάποδο γαμώτο ο καθηγητής που ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που πήρε το τμήμα μας... I SCREW MATHS! I SCREW GEOMETRY AND EFKLIDIS BONES ARE IN DANGER! What the fuck... Οκ. Οι δικοί μου ξέρουν πως διαβάζω πολύ για τα μαθήματα που με ενδιαφέρουν, τα φυσικομαθηματικά μου φαίνονται κινέζικα επειδή (ναι το παραδέχομαι) φέτος τα παράτησα τελείως αλλά αφού δεν έμεινα και στα τετράμηνα έγραψα εάν 10 και 12 κουτσά στραβά δεν με ένοιαζε. Φυσικά περίμεναν ένα 10 και στις εξετάσεις. Κι εγώ εδώ που τα λέμε στην άλγεβρα ένα 10 το περίμενα... Όμως ο σφιχτόκωλος ( ε συγγνώμη που ρίχνο το επίπεδο αλλά εμένα μου χάλασε το καλοκαίρι όχι αυτουνού )  ο μαθηματικός μας , ο Παπαδόπουλος με τ όνομα που κοντεύει τα 70 και διδάσκει ακόμα το χούφταλο, που ακόμα και οι θετικοί παραδέχονται πως αν δεν έκαναν φροντιστήριο δεν θα τον καταλάβαιναν, που έχει αφήσει κόσμο και κοσμάκη  στα μαθήματά του, αυτός οι μυτόγκας  ( άσχετο αλλά είναι τι να κάνουμε....), μου έβαλε μονάδα! ΜΟΝΑΔΑ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ (οι ντομάτες προς το άτομό μου να πεταχτούν αργότερα παρακαλώ. ) Σκατά... Η μάνα μου πήρε το ύφος της απόλυτης απογοήτευσης και με κοίταξε σαν να μου έλεγε " είσαι μία αποτυχία". Τον πατέρα μου δεν το έχω δει ακόμα , είναι στη δουλειά αλλά η μάνα μου είπε ότι τον φαρμάκωσα τον άνθρωπο! ΕΛΕΟΣ ΘΕΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ! Ούτε που κοίταξε τα 19 και 20. Εκεί σ αυτή την κωλομονάδα στάθηκε. " Δηλαδή εσύ έγραψες το όνομά σου και έφυγες έτσι?" Μου είπε μες τα νεύρα και ακούμπησε υποτιμητικά τον έλεγχο στο τραπέζι. " Όχι! Όλα τα θέματα τα απάντησα , εκτός από το τέταρτο! Κι εκεί έκανα το σχήμα !! Αλλά όλοι οι μαθηματικοί κάτι προσθέτουν απ το σχήμα. Μόνο ο Παπαδόπουλος δεν χαρίζει τίποτα!" Είπα εγώ και δεν είχα και άδικο. " Τι μου λες ρε Ελένη τώρα?!! " Φώναξε. " Ένα! Αυτό δεν είναι βαθμός! Δηλαδή το απόλυτο μηδέν! Λοιπόν θα συζητήσουμε πολύ σοβαρά. Δεν είναι βαθμός αυτός. Ο Η/Υ θα φύγει απ το δωμάτιο, θα δουλέψεις στο μαγαζί όλο το καλοκαίρι, δεν υπάρχει περίπτωση να βγαίνεις κάθε μέρα έξω....." Και μπλα μπλα μπλα μπλα! Όταν δε τόλμησα να κάνω πλακίτσα για να ελαφρύνει λίγο η ατμόσφαιρα και είπα " Πάντως είμαι άσσος στη γεωμετρία κυριολεκτικά", με κοίταξε δολοφονικά χωρίς ούτε δείγμα χαμόγελου... τίποτα.. Το βούλωσα κι εγώ αλλά τα παρακάτω τα έχω στο κεφάλι μου όλη μέρα! Και σκέφτομαι...   Για μπάστα λίγο ρε μάνα! Στα μαθήματα που με ενδιαφέρουν  έχω καλούς βαθμούς! Τι απαγορεύσεις είναι αυτές για την κωλογεωμετρία! Εντάξει δεν είπα ότι θέλω έπαινο για τα μαργαριτάρια μου αλλά όχι επειδή σας συνήθισα τόσα χρόνια στους άριστους βαθμούς να την πληρώσω κι από πάνω! άλλο λύκειο άλλο γυμνάσιο έτσι? Νιώθω τελείως άχρηστη κοιτάζοντας τους βαθμούς σ αυτά τα τρία μαθήματα ενώ δεν θα έπρεπε επειδή δεν τα καταλαβαίνω και όπου χρειαζόταν διάβασμα έχω γράψει πολύ καλά! Και στη χημεία παρακαλώ γιατί η καθηγήτρια μας είναι κορυφή και μας τα εξηγεί !  Όπου είχα στόχο τα κατάφερα! Ναι, στα άλλα μια ματιά έριξα, το παραδέχομαι , ούτε είχα προσδοκίες για κάτι μεγάλο. Κι εγώ έμεινα όταν είδα τον πάτο του πάτου στον έλεγχο αλλά εντάξει ας μην το μεγαλοποιούμε τόσο πολύ. Να σου πω που έχεις δίκιο? Στο ότι τελείως τζάμπα πλήρωνες φροντιστήριο τρεις φορές την εβδομάδα άλγεβρα για μένα. ΜΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑ 1000000000000 ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ! Εσύ εκεί! Να με βοηθήσεις, ντε και καλά. Κι εγώ δεν είχα την τσίπα να διαβάσω περισσότερο για να μην πατώσω τόσο πολύ! Μα και η καθηγήτρια μου σου είπε ότι έχω κενά και ότι φαίνεται ότι βαριέμαι πολύ το μάθημα! So... μαλακία κάνεις και είσαι τόσο αυστηρή μαζί μου. Κι εσύ και ο μπαμπάς.... Πφφφ.... πάει το καλοκαίρι μου... Κλάφτε με.... Ούτε που ξέρω τι περιμένει. Μπορώ να φανταστώ μόνο το αδιάφορο, κρύο ύφος που παίρνει ο πατέρας μου όταν θυμώνει μαζί μου, κι αυτό με σκοτώνει. Ευτυχώς έχω τα φιλαράκια και με ηρεμούν λίγο... Ξινό μου το βγάλατε το μπάνιο μου χθες και πέρασα τόσο ωραία... Πφφφ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου