Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

ζόρικα ξενύχτια




   Τις τελευταίες μέρες δεν κοιμάμαι καλά. Για την ακρίβεια, ο νυχτερινός μου ύπνος  περιορίζεται στο διάστημα 2-4. Γύρω στις 4 ξυπνάω μόνη μου- το βιολογικό μου ρολόι έχει κλατάρει. Έπειτα δεν καταφέρνω να ξανακοιμηθώ, το πηγαίνω σερί μέχρι να γράψω και έπειτα πέφτω σε λήθαργο όταν επιστρέφω σπίτι μέχρι τις 5 το απόγευμα πιω δεν πιω καφέ.
  Ναι, κάτι δεν πάει καλά. Νιώθω κουρασμένη αλλά όχι νυσταγμένη και όσο κι αν χαλαρώνω, όσο σκοτεινό κι αν είναι το δωμάτιο, δεν καταφέρνω να κοιμηθώ.  Έχω μάθει πια το πρόγραμμα του ραδιοφώνου τα ξημερώματα και τις επαναλήψεις της τηλεόρασης. Στην αρχή το ξενύχτι έχει μία εσάνς, μία μαγεία, κάτι. Τώρα έχει καταντήσει εκνευριστικό. Δεν ξέρω, θα δοκιμάσω ένα ρόφημα για το οποίο μου είπε η κολλητή μου, ελπίζω να πιάσει και να μη συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση. Είναι και τα κουνούπια, και η ζέστη και ο έρωτας που λέει και ένα σποτάκι που κυκλοφορεί τελευταία. Φταίει και το ξερό μου το κεφάλι όμως, αναμφίβολα.... Σε 25 λεπτά θα πάω τυπικά στο σχολείο να παραδώσω μία άδεια κόλα εξετάσεων στην άλγεβρα και θα γυρίσω να κοιμηθώ...
  Όμορφη η ανατολή αλλά η δύση έχει άλλη χάρη ;) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου