Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

love is weird

   Μιλούσα με τη Σταυρούλα στο Facebook πριν λίγο... Σταυρούλα, είναι η καλύτερή μου φίλη από το χωριό... βλεπόμαστε λίγο όμως την αγαπάω πολύ και τη νοιάζομαι. Έχουμε τακτική επαφή. Είναι ένα πολύ καλό άτομο αν και ψωνίζεται μερικές φορές... Ορθώνει το ανάστημα του 1,55 της σαν να ταν 1,90 κι εγώ στο 1,76 μου, κάποιες φορές νιώθω χαμηλή μπροστά στην αυτοπεποίθησή της. Εξ' όψεως είναι ένα όμορφο, χαριτωμένο κοριτσάκι... εσωτερικά όμως, κρύβει μία δύναμη ρε φίλε! Πρόσφατα είχε περάσει πολύ δύσκολες καταστάσεις. Τώρα πια δείχνει δυνατότερη και  μοιάζει να μη θυμάται πια. Μερικές φορές προσποιείται αλλά τις περισσότερες απλά συνεχίζει να ζει με το ίδιο πάθος ό,τι δυσκολία κι αν συναντήσει στην πορεία. Τη θαυμάζω γι'αυτό. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι δυσκολίες με έχουν τραβήξει πίσω...
  Λέγαμε λοιπόν για τη Σταυρούλα για το νέο της amore που τυγχάνει να είναι (τρίτος βέβαια) ξάδελφος μου.Η Σταυ είναι συνομήλικη μου,  αυτός όμως είναι στα 20. Είναι μαζί εδώ και δύο μήνες και το παλικάρι τη ρώτησε αν θέλει να ολοκληρώσουν... ΟΚ, δεν λέω ότι η Σταυρούλα είναι δύσκολη, μάλιστα της έχει βγει το όνομα μετά από κάποια περιστατικά (μικροαστικές μαλακίες), όμως δεν έχει ολοκληρώσει ακόμη. Τον Σίμο τον θέλει σαν τρελή  , και το σκέφτεται πολύ σοβαρά... Έλα όμως που αυτός ζει στη Νορβηγία. Μάλιστα , μάλιστα! Στη Νορβηγία. Τον Οκτώβριο φεύγει και ξαναέρχεται τα Χριστούγεννα.
   Και σας ρωτώ! Τα 17 είναι μία καλή ηλικία για να προχωρήσει κανείς... Θα μπορέσει όμως μία κοπέλα, όσο δυνατή κι αν είναι να αντέξει να μείνει μακριά από τον αγαπημένο της για τόσο καιρό αφού ολοκληρώσουν και να τον βλέπει κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα???. Πιστεύω πως όχι. Και προσπαθώ να την κάνω να σκεφτεί όλες τις παραμέτρους γιατί γενικά ως άνθρωπος είναι υπερβολική και παρορμητική. Μου έλεγε πως νιώθει σίγουρη, πως την αγγίζει και λιώνει και πως τον λατρεύει. Μου έλεγε επίσης ότι αισθάνεται όπως ποτέ άλλοτε και ότι είναι η σοβαρότερη σχέση που είχε ποτέ... Εγώ πιστεύω πως όταν ο Σίμος φύγει, θα γίνει χάλια... Και δεν θέλω να συμβεί αυτό... Κι όμως, όταν της το είπα μου είπε να μην γκρινιάζω και να μην της μαυρίζω τη χαρά! Μα δεν θέλω να κάνω κάτι τέτοιο, σε καμία περίπτωση! Το ξέρω πως πάντα ήμουν η πιο συντηρητική, η πιο μυαλωμένη και πως υπεραναλύω τα πράγματα, θέλω όμως να την προφυλάξω.
   Και ρε γαμώτο το είχα δοκιμάσει και ο έρωτας από απόσταση δεν πιάνει, όσο κι αν θες κάποιον.... Και μάλιστα σε αποστάσεις εντός χώρας και όχι σε άλλη μεριά του ημισφαιρίου...
   Τελικά αξίζει να δίνεσαι στον έρωτα, παίζοντας τα όλα για όλα? Κι αν ναι, ποιος σου εγγυάται ότι δεν δίνεις περισσότερη αγάπη απ όση παίρνεις? Ότι δεν ρισκάρεις περισσότερα? Ποιος μπορεί να σου πει ότι ο άλλος θα έκανε το ίδιο για σένα!? Και ότι τελικά... δεν θα βγεις ζημιωμένος?................

3 σχόλια:

  1. Eixa mia sxesh apo apostash, se alles xwres, ki meis eixame anteksei. Allo itan auto pou telika mas xwrise. An h fili sou niwthei etoimi as proxwrhsei, alliws mporei na tou pei na proxwrisoun ta xmas, wste na doun an douleuei h apostash gia autous...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγάπη μου η σχέση από απόσταση κρατάει μόνο αν τα θέλουν και οι 2!!!Αν ο ένας απ' τους δυο κάνει νερά...βράσε ρύζι!
    Κι εμένα η απόσταση με έφαγε...
    Anyway...

    Συνεχίζω να πιστεύω πως στην αγάπη πρέπει να τα δίνεις όλα!Χωρίς να αναλύεις,χωρίς να σκέφτεσαι αν ο άλλος δίνει περισσότερα ή λιγότερα από εσένα,αν ρισκάρει το ίδιο με εσένα κ.ο.κ.
    Δεν βγαίνεις ποτέ ζημιωμένος από μια "ιστορία".Πάντα έχει κάτι να σου διδάξει...

    Στο χέρι της φίλης σου είναι λοιπόν το τι θα κάνει τελικά.Και η (υποτιθέμενη) ζημία και το κέρδος δικός της θα είναι!Πες της την άποψή σου αλλά από εκεί και πέρα η απόφαση είναι ολοκληρωτικά δική της.
    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tha sumfwnhsw me thn sweety oso afora oti prepei na dineis ola. Allwste ti einai h zwh xwris riska? Ki ti pio omorfo risko apo ton erwta?

    ΑπάντησηΔιαγραφή